Cool story bro

Jag har helt från ingenstans fått världens fetaste urininfektion. Det bara ilar hårt i hela kroppen och jag måste springa på toan hela tiden utan framgång. Vatten, citron och tranbärsjuice skulle hjälpa har jag hört. Så inatt kommer jag bokstavligt talat sova på toalettstolen! Yepp, inte inne på toan som på golvet, nej för jag kommer verkligen sitta på toastolen. Så snart alla har gått och lagt sig så ska jag bära in både kuddar, täcken, filtar, mobilen och datorn till toaletten. Underbart. Spenderar ni eran natt/kväll lika bra som jag gör? Finns nog ingen passande bild till inlägget heller. Bäst så. Vi hörs snart från toaletten. Brb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***